17 Eylül 2010 Cuma

Inception


Leonardo bu sıralar gittikçe daha da büyüyor gözümde.Sanki gittikçe mükemmelleşiyor ya da ben filmle bağdaştırdım bilemiyorum.Rüyalar oldum olası hep dikkatimi çekmiştir.Nasıl gördüğün ne olduğu ilgilenmiştim de ancak sonra neden rafa kaldırdım bilmiyorum.Raflardan indirme vakti bu film sayesinde yeniden gelmiş bulunmakta.Öncelikle filmle farkına vardığım müthiş bir şey cidden rüyalarımızın başını asla hatırlamıyor olmamızdı.Ne kadar Fantastik geldi cidden damarını alıp filmin orta yerine cuk diye oturtmuşlar.Hele ki bilinçaltı allahım o nasıl bir şey ki inanılmaz ötesi.Birinin Bilinçaltımı dışarı çıkarmasını istiyorum.Filmin görselleri çok başarılıydı bayıldım.
Oyuncular da iyidi.Zeka kullanımıda öyle ben çok sevdim arkadaş.10 kere izle deseler 10 kere daha izlerim.
Yönetmen ve senaryo Christopher Nolan'a ait.
Oyuncular:Leonardo DiCaprio, Ken Watanabe, Joseph Gordon-Levitt, Marion Cotillard, Ellen Page
imdb:9.1
yasemin:10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder