28 Haziran 2010 Pazartesi

Soul Kitchen



imdb:7.4/10

yasemin:10/10

Yönetmen:
Fatih Akın
Senaryo:
Fatih Akin, Adam Bousdoukos
Genç restoran sahibi Zinos'un peşini şanssızlık bırakmamaktadır: kız arkadaşı Nadine yeni bir iş için Şangay'a taşınır. Kendisi kaza belini sakatlar ve yeni bir ahçı (Birol Ünel) işe aldığından beri kalan tek tük müşterisi de kaçar. Ama restoranı yeni bir konsepte soktuktan sonra gelip giden sayısı artar. Buna rağmen Zinos aşkının peşinden, Nadine için Şangay'a gitmeye karar verir ve işini kardeşi Illias'a bırakır.
Bence kesinlikle hayat dolu bir filmdi.Kalkıp yemek yapmak istedim.Açıp kendime yemek kursları baktım.Sonra da ufak bir yerimin olduğu hayallerine kapıldım gittim.Aşkları düşündüm,adi insanları,çıkar uğruna şerefini satanları...Düşündürücü bir film,eğlenceli hayat dolu.Nadine ve Zinosun havaalanında ayrılma sahneleri ise çok şirindi.Kızı bir türlü bırakamadı.Babayı aldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder